1.1. SCOPUL ACORDULUI. Partenerul este proprietarul anumitor utilaje pe care dorește să le vândă diverșilor cumpărători. EXAPRO operează o piață online pentru utilaje second-hand, care conectează ofertele vânzătorilor cu cererea cumpărătorilor („Platformă”). Platforma este disponibilă la https://www.exapro.com și în variantele sale lingvistice.
1.2. ALTE SERVICII EXAPRO. Acest Serviciu este o extensie a serviciului standard operat de EXAPRO, accesibil de pe următorul site web https://www.exapro.com și guvernat de termeni și condiții specifice, disponibile la https://www.exapro.com/help/conditions-sale/. Acest Serviciu este guvernat exclusiv de prezentul Acord și, dacă Partenerul utilizează alte servicii EXAPRO, termenii și condițiile acelor alte servicii nu se aplică acestui Serviciu, cu excepția cazului în care se specifică altfel în mod expres.
2.1. DOMENIU DE APLICARE AL SERVICIILOR. Singurul scop al serviciului în temeiul prezentului Acord și scopul principal al Platformei este de a oferi Partenerului posibilitatea de a-și lista mașinile pe Platformă și de a le oferi direct potențialilor cumpărători („Serviciu”). Împreună cu Serviciile, Partenerului i se pot oferi servicii suplimentare (cum ar fi traduceri, furnizarea de informații suplimentare despre mașini, instrumente de vânzare, creșterea vizibilității etc.), așa cum este descris pe Platformă („Servicii suplimentare”).
2.2. LISTARE. Mașinile Partenerului, pe care acesta decide să le ofere, prin intermediul Serviciului, trebuie întotdeauna încărcate corespunzător pe Platformă - aceasta înseamnă încărcarea informațiilor despre mașină pe Platformă, astfel încât mașina respectivă să poată fi oferită prin intermediul Platformei („Listare”). Metoda de listare pe Platformă depinde întotdeauna de acordul dintre Partener și EXAPRO. Listarea se poate face fie manual de către Partener, fie de către EXAPRO, fie automat de către EXAPRO (de exemplu, prin extragerea datelor de pe site-ul Partenerului sau prin furnizarea de acces API la baza de date a Partenerului).
2.3. CONEXIUNEA CU CUMPĂRĂTORUL. Dacă un potențial cumpărător își exprimă interesul pentru achiziționarea unei mașini Listate prin intermediul Platformei, EXAPRO se angajează să informeze Partenerul despre această conexiune prin e-mail și/sau notificări către sistemul informatic al Partenerului (dacă Partenerul furnizează API-ul relevant).
2.4. RĂSPUNDEREA PENTRU LISTARE. Indiferent de modul în care este realizată Listarea, Partenerul este de acord că toate informațiile transmise prin intermediul Listării vor fi adevărate, exacte, actuale și complete și că Partenerul va menține exactitatea acestor informații și le va actualiza prompt, după cum este necesar. Dacă Partenerul furnizează informații neadevărate, inexacte, neactuale sau incomplete, EXAPRO are dreptul de a suspenda furnizarea Serviciului, până la corectarea informațiilor.
2.5. ANULAREA LISTĂRII. EXAPRO poate decide să anuleze Listarea unei mașini a Partenerului - în special, dacă mașina nu se încadrează în portofoliul de mașini oferite de obicei prin intermediul Platformei de către alți utilizatori sau dacă EXAPRO are vreo îndoială dacă și cum va putea Partenerul să își îndeplinească obligațiile față de potențialul cumpărător al mașinii.
2.6. FĂRĂ AGENȚIE. Pentru evitarea oricărui dubiu, părțile declară că EXAPRO nu operează ca agent de afaceri. EXAPRO nu este răspunzătoare pentru dacă și cum Partenerul va desfășura negocierile privind vânzarea finală cu un potențial cumpărător care răspunde la mașina sa listată.
3.1. PLANURI DE UTILIZARE. Pentru a utiliza Serviciul, Partenerul trebuie să aleagă unul dintre planurile de utilizare descrise pe Platformă („Plan de utilizare”) și să autorizeze EXAPRO să îi perceapă o taxă de abonament plus taxele aplicabile („Taxă de abonament” sau „Taxe de abonament”) în mod recurent și în conformitate cu Planul de utilizare respectiv. Taxa de abonament se plătește întotdeauna pentru o anumită perioadă de timp („Perioada de abonament”). Se pot aplica limitări, condiții și restricții de utilizare diferite, în funcție de Planul de utilizare selectat de Partener.
3.2. TAXA DE ABONAMENT ȘI MODIFICĂRILE ACESTORA. Taxa de abonament și Perioada de abonament pentru fiecare Plan de utilizare sunt listate în Platformă. EXAPRO își rezervă dreptul de a modifica Taxa de Abonament pentru orice Plan de Utilizare, funcțiile și/sau articolele furnizate în cadrul Platformei în orice moment și fără motiv, înainte de tranzacție. Modificarea Taxelor de Abonament nu are niciun efect asupra Planurilor de Utilizare deja plătite.
3.3. NUMĂRUL DE MAȘINI LISTATE ÎN CADRUL PLANULUI DE UTILIZARE. În Perioada de Abonament, Partenerul are dreptul la un anumit număr de Listări. Informații despre numărul de Listări disponibile în cadrul Planului de Utilizare respectiv sunt întotdeauna disponibile în cadrul Platformei. Listările neutilizate în Perioada de Abonament nu pot fi nici reportate în următoarea Perioadă de Abonament, nici rambursate.
3.4. REÎNNOIREA PLANULUI DE UTILIZARE. Planurile de Utilizare sunt facturate periodic până când Partenerul anulează abonamentul. EXAPRO va furniza Partenerului o notificare de reînnoire. Dacă Partenerul anulează Planul de Utilizare în loc să îl reînnoiască, anularea va intra în vigoare în ziua următoare sfârșitului perioadei curente a Planului de Utilizare.
3.5. ANULARE. Partenerul poate anula Planul de Utilizare recurent prin finalizarea procesului de anulare în cadrul Platformei. EXAPRO nu va oferi rambursări pentru perioade parțiale de abonament pentru Planurile de Utilizare, cu excepția cazului în care se prevede altfel în prezentul Acord. Cu toate acestea, după încetarea sau anularea abonamentului, Partenerul va continua să aibă acces la Platformă până la sfârșitul perioadei curente a Planului de Utilizare, moment în care abonamentul Partenerului va înceta.
3.6. UPGRADE-UL PLANULUI DE UTILIZARE. În cazul în care, în timpul Perioadei de Abonament, Partenerul decide să facă upgrade la Planul de Utilizare cu o Perioadă de Abonament mai lungă sau cu mai multe listări per Perioadă de Abonament, atunci, în momentul modificării Planului de Utilizare, abonamentul inițial este anulat și începe unul nou. Taxa de Abonament pentru Perioada de Abonament inițială va fi facturată la momentul la care Perioada de Abonament inițială trebuia să se încheie.
3.7. PLĂȚILE TAXELOR DE ABONAMENT. Taxele de Abonament vor fi facturate Partenerului periodic, în conformitate cu Perioada de Abonament aleasă. Taxa de Abonament va fi plătibilă imediat la începerea Planului de Utilizare, iar Partenerul va fi taxat cu Taxe de Abonament după sfârșitul Perioadei de Abonament relevante. Taxele aplicabile pot depinde de locația Partenerului.
3.8. CONDIȚII DE PLATĂ. EXAPRO va emite o factură către Partener pentru Servicii pentru fiecare Perioadă de Abonament. Toate taxele de Abonament:
a) nu includ TVA la o cotă aplicabilă periodic, iar Partenerul va plăti în plus o sumă egală cu orice TVA exigibilă pentru aceste sume la livrarea unei facturi cu TVA;
b) se plătesc integral, fără nicio compensare, contrapretenție, deducere sau reținere la sursă (alta decât orice deducere sau reținere a impozitului, așa cum este prevăzut de lege);
c) se plătesc în termen de cincisprezece (15) zile de la primirea facturii aplicabile.
3.9. FACTURARE ELECTRONICĂ. Cu excepția cazului în care Partenerul solicită o procedură diferită, facturile vor fi livrate numai în format electronic la adresa de e-mail specificată de părți.
3.10. FĂRĂ RAMBURSĂRI. Toate Taxele de Abonament sunt nerambursabile, cu excepția cazului în care sunt în conformitate cu prezentul Acord și/sau conform cerințelor legislației aplicabile.
3.11. CONȚINUT TERȚI. Platforma poate conține (sau Partenerul poate primi de pe Platformă) reclame și link-uri către alte site-uri web („Site-uri web terțe”), precum și articole, fotografii, text, grafică, imagini, design, muzică, sunet, video, informații, aplicații, software și alt conținut sau elemente aparținând sau provenind de la terți („Conținut terț”). Astfel de site-uri web și conținut ale terților nu sunt investigate, monitorizate sau verificate pentru acuratețe, adecvare sau completitudine de către EXAPRO, iar EXAPRO nu este responsabilă pentru niciun site web al terților accesat prin intermediul Platformei sau pentru niciun Conținut al terților postat pe, disponibil prin intermediul sau instalat de pe Platformă. Dacă Partenerul decide să părăsească Platforma și să acceseze site-urile web ale terților sau să utilizeze sau să instaleze orice Conținut al terților, Partenerul o face pe propriul risc și trebuie să fie conștient că prezentul Acord nu mai guvernează un astfel de acces.
4.1. CONT DE UTILIZATOR. Pentru a utiliza Platforma, Partenerului i se va furniza un cont de utilizator („Cont de utilizator”). La înregistrarea pentru utilizarea Platformei, Partenerul trebuie să furnizeze informații complete și exacte despre sine și să fie de acord să actualizeze aceste informații pe măsură ce acestea se modifică.
4.2. SECURITATEA CONTULUI. Este responsabilitatea Partenerului să își păstreze Contul de Utilizator și orice parolă furnizată sau creată confidențial și în siguranță. În cazul în care Contul de Utilizator al Partenerului este utilizat fără consimțământul său sau dacă Partenerul descoperă orice altă încălcare a securității, Partenerul este de acord să notifice prompt EXAPRO.
5.1. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ. Brevetele, modelele de utilitate, drepturile la invenții, drepturile de autor și drepturile conexe, mărcile comerciale și mărcile de servicii, denumirile comerciale și numele de domeniu, drepturile asupra prezentării și imaginii comerciale, fondul comercial și dreptul de a acționa în justiție pentru uzurpare de mărfuri sau concurență neloială, drepturile asupra desenelor sau modelelor, drepturile asupra bazelor de date, drepturile de utilizare și de protejare a confidențialității informațiilor confidențiale (inclusiv know-how și secrete comerciale) și toate celelalte drepturi de proprietate intelectuală, în fiecare caz, fie ele înregistrate sau neînregistrate („Drepturi de proprietate intelectuală”), în orice parte a Platformei și/sau a Serviciilor sunt și vor rămâne proprietatea EXAPRO, iar EXAPRO își rezervă dreptul de a acorda o licență de utilizare a acestei proprietăți intelectuale oricărei alte părți sau părți. Orice material care urmează să fie furnizat de EXAPRO Partenerului (în special orice parte a Platformei) care este eligibil pentru protecția Drepturilor de Proprietate Intelectuală; este proprietatea EXAPRO (sau a deținătorului(ilor) de drepturi terț(i) corespunzător(i) și Partenerul nu dobândește niciun drept asupra sau asupra unui astfel de conținut, altele decât cele acordate în mod expres prin prezentul Acord.
5.2. SOFTWARE CA SERVICIU. Platforma, software-ul și serviciile furnizate în cadrul acesteia sunt operate și furnizate sub formă de „SaaS” (Software ca Serviciu), adică Partenerul nu deține și nu achiziționează Platforma în sine.
5.3. DREPTURI ASUPRA BAZEI DE DATE. Orice baze de date disponibile în cadrul Platformei sunt protejate în continuare de un drept special al achizitorului bazei de date, și anume EXAPRO.
6.1. COMPORTAMENT INTERZIS. Partenerul nu poate accesa sau utiliza Platforma în niciun alt scop decât cel pentru care EXAPRO pune la dispoziție Platforma. Partenerul este de acord să nu acceseze sau să utilizeze Platforma în niciun alt scop decât cel pentru care EXAPRO pune la dispoziție Platforma. Partenerul este de acord să nu permită și nu va permite și nu va permite altora să:
a) utilizeze Platforma sau orice componentă a Platformei, în totalitate sau parțial, cu excepția cazurilor prevăzute în mod expres în prezentul Acord;
b) decompileze, să efectueze inginerie inversă, să dezasambleze, să încerce să derive codul sursă sau să decripteze Platforma;
c) să utilizeze Platforma a eluda, a ocoli, a dezactiva sau a interfera în alt mod cu funcțiile legate de securitate ale Platformei;
d) a închiria, a concesiona în leasing, a sublicenția, a împrumuta, a revinde sau a distribui Platforma și/sau accesul la Platformă sau orice parte a acesteia.
6.2. MONITORIZAREA ACTIVITĂȚILOR ILEGALE. EXAPRO își rezervă dreptul, dar nu obligația, de a monitoriza Platforma pentru încălcări ale prezentului Acord și de a lua măsuri legale corespunzătoare împotriva oricărei persoane care, la discreția sa exclusivă și absolută, încalcă legea sau prezentul Acord, inclusiv, dar fără a se limita la, raportarea unui astfel de utilizator către autoritățile de aplicare a legii.
6.3. MODIFICĂRI ALE PLATFORMEI. EXAPRO își rezervă dreptul, cu notificare prealabilă, de a schimba, modifica sau elimina conținutul Platformei, de a suspenda sau întrerupe, temporar sau permanent, Platforma sau orice parte a acesteia sau orice serviciu la care se conectează, în orice moment și din orice motiv sau fără motiv, inclusiv pentru a îmbunătăți funcționalitatea sau stabilitatea Platformei sau pentru a aborda potențiale probleme de siguranță sau securitate, la discreția sa absolută și exclusivă. EXAPRO nu va fi răspunzătoare față de Partener sau față de nicio terță parte pentru nicio modificare, suspendare sau întrerupere a Platformei.
6.4. DREPTURILE DE A TRIMITE MATERIALE. Partenerul recunoaște și este de acord că orice întrebări, comentarii, sugestii, idei, feedback sau alte informații referitoare la Platformă și/sau Servicii („Contribuții”) furnizate de Partener către EXAPRO nu sunt confidențiale și vor deveni proprietatea exclusivă a EXAPRO. EXAPRO va deține drepturi exclusive, inclusiv o licență nelimitată pentru toată proprietatea intelectuală și va avea dreptul la utilizarea și diseminarea nerestricționată a acestor Contribuții în orice scop legal, comercial sau de altă natură, fără recunoaștere sau compensare pentru Partener. Partenerul acordă prin prezenta o licență exclusivă și nelimitată pentru orice astfel de Contribuții și renunță la dreptul la orice fel de remunerație, iar Partenerul garantează prin prezenta că orice astfel de Contribuții sunt originale ale Partenerului sau că Partenerul are dreptul de a trimite astfel de Contribuții. Partenerul este de acord că nu va exista nicio cale de atac împotriva EXAPRO pentru nicio încălcare sau deturnare reală sau însușire ilegală a oricărui drept de proprietate asupra Materialelor Trimise de Partener.
7.1. NIVELUL SERVICIILOR. EXAPRO se angajează să depună toate eforturile rezonabile pentru a furniza Partenerului Serviciul și Platforma în limite rezonabile. Cu toate acestea, EXAPRO nu poate garanta că Serviciul și/sau Platforma vor fi disponibile fără întrerupere.
7.2. DOMENIU DE APLICARE A RĂSPUNDERII. Dacă EXAPRO nu își îndeplinește obligațiile în mod substanțial în conformitate cu prezentul Acord, întreaga și exclusivă răspundere a Partenerului și unicul său remediu în ceea ce privește această garanție se vor limita, la alegerea EXAPRO, la: (i) repararea Platformei; sau (ii) rezilia prezentul Acord și rambursarea către Partener a Perioadei de Abonament neexpirate pentru care Partenerul a plătit-o. Această garanție se aplică numai Platformei și Serviciului, așa cum au fost livrate inițial.
7.3. EXCLUDEREA GARANȚIEI. Partenerul recunoaște prin prezenta că Platforma și orice Serviciu sau documentație aferentă sunt furnizate „ca atare”; în măsura maximă permisă de lege, iar EXAPRO declină prin prezenta toate celelalte condiții, despăgubiri, garanții, declarații și garanții, exprese sau implicite, care decurg din lege, obiceiuri, declarații orale sau scrise anterioare sau din alte motive, cu privire la Platformă și/sau la oricare dintre componentele acesteia și la orice Serviciu sau documentație aferentă, inclusiv, fără limitare, garanțiile implicite de vandabilitate, adecvare pentru un anumit scop, calitate satisfăcătoare și neîncălcare a oricărei legi sau reglementări.
7.4. DOMENIU DE APLICARE A ASISTENȚEI. Cu excepția celor menționate la Articolul 7.1 din prezentul Acord, EXAPRO nu are nicio obligație de a oferi asistență pentru Platformă, Serviciu și/sau oricare dintre componentele sale sau de a continua să furnizeze, să actualizeze sau să corecteze orice defecte sau erori ale Platformei/Serviciului, indiferent dacă Partenerul informează EXAPRO despre astfel de defecte sau erori sau dacă EXAPRO este sau devine conștientă de astfel de defecte sau erori, în măsura maximă permisă de lege. Cu titlu de exemplu și fără a se limita la aceasta, EXAPRO nu garantează că: a) utilizarea Platformei/Serviciului sau a oricărei părți a acestuia va fi neîntreruptă sau fără erori; b) toate defectele din Platformă vor fi corectate.
7.5. EXCLUDEREA RĂSPUNDERII. În măsura maximă permisă de lege, Partenerul este de acord că, în nicio circumstanță, EXAPRO nu va fi răspunzătoare față de Partener sau față de orice altă persoană sau entitate care reclamă prin intermediul Partenerului, pentru orice inconvenient, daune directe sau indirecte, inclusiv orice pierdere de profit sau alte daune („pierderi”), indiferent dacă decurg din prezentul Acord, statut sau decurg din sau în legătură cu acestea, cauzând incapacitatea Partenerului de a accesa sau utiliza Platforma/Serviciul în timpul oricărei perioade de nefuncționare, întrerupere sau întrerupere a Platformei, indiferent dacă daunele sunt previzibile și dacă EXAPRO a fost sau nu informat despre posibilitatea unor astfel de daune. Într-un astfel de caz, nimic din prezentul Acord nu va fi interpretat ca obligând EXAPRO să întrețină și să ofere asistență Platformei/Serviciului sau să furnizeze corecții, actualizări sau versiuni în legătură cu acestea.
7.6. EXEMPLE DE EXONERĂRI DE RĂSPUNDERE. Pentru evitarea oricărui dubiu, conform paragrafelor menționate mai sus, EXAPRO nu își va asuma nicio răspundere pentru, în special, dar fără a se limita la:
a) orice erori, greșeli sau inexactități ale Platformei;
b) calitatea, disponibilitatea și domeniul de aplicare al oricăror servicii furnizate gratuit;
c) daune materiale, de orice natură, rezultate din accesul și utilizarea de către Partener a Platformei și/sau a oricăreia dintre componentele acesteia;
d) orice acces neautorizat la sau utilizare neautorizată a serverelor securizate EXAPRO și/sau a oricăror informații personale și/sau informații financiare stocate în acestea;
e) orice comportament al utilizatorilor individuali sau modul lor de utilizare a Platformei, în special unul care nu este în conformitate cu prezentul Acord sau cu legea, nici pentru daune și prejudicii astfel cauzate;
f) orice întrerupere sau încetare a transmiterii către sau de la Platformă;
g) serviciile furnizate de alte entități, calitatea, cantitatea sau orice consecințe ale acestora, sau pentru drepturile și obligațiile asociate cu aceste servicii, accesorii etc.;
h) orice comportament al utilizatorilor individuali sau modul lor de utilizare a Platformei, în special unul care nu este în conformitate cu prezentul Acord sau cu legea, nici pentru daune și prejudicii cauzate astfel;
f) orice întrerupere sau încetare a transmiterii către sau de la Platformă;
g) serviciile furnizate de alte entități, calitatea, cantitatea sau orice consecințe ale acestora, sau pentru drepturile și obligațiile asociate cu aceste servicii, accesorii etc.;
h) orice erori, viruși, cai troieni sau altele asemenea care pot fi transmise către sau prin intermediul Platformei și/sau prin oricare dintre componentele acesteia de către orice terță parte;
i) orice plăți, tranzacții sau transferuri pe care Partenerul le efectuează, respectiv cu ajutorul cărora se efectuează plata respectivă pentru planul de utilizare. Operatorii acestor companii de plăți sunt responsabili pentru aceste servicii și portaluri (tranzacționale); și/sau
j) orice imposibilitate de utilizare a Platformei și/sau a oricăreia dintre componentele acesteia dacă Partenerul nu deține echipamente software sau hardware adecvate și suficiente.
7.7. RĂSPUNDERE NEEXCLUDĂBILĂ. Limitarea răspunderii nu se va aplica însă și nu va lua în considerare daunele rezultate din neglijența gravă, rea-credință sau abaterea intenționată sau voită a EXAPRO.
7.8. LIMITĂ DE RĂSPUNDERE. Răspunderea totală cumulativă a EXAPRO pentru pierderile suferite sau cauzate din cauza sau în legătură cu orice acord încheiat în temeiul prezentului Acord sau utilizarea sau funcționarea Platformei sau a serviciilor aferente acesteia nu va depăși în niciun caz suma tuturor taxelor plătite efectiv sau datorate de către Partener.
7.9. DREPTUL LA DESPĂGUBIRE. Prin prezenta, Partenerul este de acord să apere, să despăgubească și să exonereze de răspundere EXAPRO și agenții, angajații, funcționarii, directorii, succesorii și cedenții săi („Părțile Exonerate”) de orice pierdere, daună, răspundere, reclamație, cerere sau cheltuială, inclusiv onorariile și cheltuielile avocațiale rezonabile, afirmate de orice terță parte sau entitate din cauza sau care decurg din:
a) utilizarea Platformei și/sau a Serviciului;
b) încălcarea prezentului Acord;
c) încălcarea prezentului Acord; orice încălcare a declarațiilor și garanțiilor Partenerului prevăzute în prezentul Acord;
d) încălcarea drepturilor unei terțe părți, inclusiv, fără limitare, toate pretențiile bazate pe drepturi de publicitate, defăimare, încălcarea vieții private, încălcarea drepturilor de autor, încălcarea mărcilor comerciale sau orice altă cauză de acțiune; și/sau
e) orice alt act dăunător față de orice alt utilizator al Platformei.
7.10. OBLIGAȚIA DE COOPERARE. Fără a aduce atingere celor de mai sus, EXAPRO, în măsura permisă de lege, își rezervă dreptul, pe cheltuiala Partenerului, de a-și asuma apărarea și controlul exclusiv al oricărei probleme pentru care Partenerul este obligat să despăgubească EXAPRO, iar Partenerul este de acord să coopereze, pe cheltuiala sa, cu apărarea EXAPRO împotriva unor astfel de pretenții. EXAPRO va depune eforturi rezonabile pentru a notifica Partenerul cu privire la orice astfel de pretenție, acțiune sau procedură care face obiectul acestei despăgubiri, imediat ce ia cunoștință de aceasta.
8.1. MODALITĂȚI DE ÎNCETARE. Prezentul Acord va rămâne în vigoare până la încetarea sa prin:
a) anulare de către Partener (așa cum se menționează la art. 3.5 din prezentul Acord);
b) retragere;
c) notificare;
d) încetarea activității persoanei juridice (EXAPRO sau Partenerul) cu lichidare;
e) încetare prin acord comun.
8.2. NOTIFICARE TRIMISĂ DE EXAPRO. EXAPRO poate rezilia prezentul Acord în orice moment și din orice motiv sau fără motiv, printr-o notificare trimisă Partenerului sub forma unei notificări scrise, inclusiv un e-mail, o notificare sau un mesaj trimis prin intermediul Platformei, cu o perioadă de preaviz de o lună care începe în prima zi a lunii calendaristice următoare lunii calendaristice în care notificarea este transmisă Partenerului, cu condiția ca Acordul să nu fie reziliat prin alte mijloace de reziliere sau anulare prin prezentul document înainte de sfârșitul perioadei de preaviz. Într-un astfel de caz de reziliere, Partenerul are dreptul să obțină o rambursare în cuantumul corespunzător părții neutilizate din Perioada de Abonament, dacă este cazul.
8.3. RETRAGERE. Retragerea din acordul în temeiul prezentului Acord este permisă în următoarele cazuri:
a) ÎNCĂLCAREA ACORDULUI DE CĂTRE PARTENER. EXAPRO se poate retrage din Acord în cazul în care Partenerul nu respectă sau încalcă oricare dintre termenii stabiliți. Într-un astfel de caz, Acordul și drepturile acordate Partenerului în temeiul prezentului vor înceta imediat la primirea unei notificări scrise, inclusiv un e-mail, o notificare sau un mesaj trimis prin intermediul Platformei către Partener de către EXAPRO. La o astfel de reziliere, orice acces acordat Partenerului pentru a utiliza Platforma și/sau oricare dintre componentele acesteia și Serviciile furnizate se consideră revocat, iar Partenerul nu mai are dreptul să utilizeze niciuna dintre Platformă, Serviciu și/sau oricare dintre componentele acesteia și/sau orice parte a acestora.
b) ÎNCĂLCAREA ACORDULUI DE CĂTRE EXAPRO. Partenerul se poate retrage din Acord dacă EXAPRO își încalcă obligațiile într-un mod deosebit de grav, în special, dacă EXAPRO face ca Platforma să fie indisponibilă definitiv. Într-un astfel de caz, Acordul va înceta imediat la primirea unei notificări scrise, inclusiv un e-mail, o notificare sau un mesaj trimis prin intermediul Platformei către EXAPRO de către Partener, specificând motivele retragerii. La o astfel de încetare, orice acces acordat Partenerului pentru a utiliza Platforma și/sau oricare dintre componentele acesteia și Serviciile furnizate se consideră revocat, iar Partenerul nu mai are dreptul să utilizeze niciuna dintre Platformă, Serviciu și/sau oricare dintre componentele sale și/sau orice parte a acestora. Într-un astfel de caz de încetare, Partenerul are dreptul să obțină o rambursare în cuantumul corespunzător părții neutilizate din Perioada de Abonament, dacă este cazul.
9.1. JURISDICȚII, ALEGEREA LEGII APLICABILE. Prezentul Acord va fi guvernat de legislația cehă. În cazul oricăror litigii care decurg din prezentul Acord, instanțele cehe vor avea jurisdicție.
9.2. MODIFICĂRI ALE ACORDULUI. Orice amendamente sau modificări ale prezentului Acord trebuie făcute în scris.
9.3. NICI O RENUNȚARE. Nicio neexercitare și nicio întârziere în exercitarea, din partea oricăreia dintre părți, a vreunui privilegiu, a vreunei puteri sau a vreunui drept în temeiul prezentului Acord nu va opera ca o renunțare la acesta și nici exercitarea unică sau parțială a vreunui drept sau putere în temeiul prezentului Acord nu va împiedica exercitarea ulterioară a vreunui alt drept în temeiul prezentului Acord.
9.4. CLAUZĂ DE SUPRAVIEȚUERE. În cazul în care vreo prevedere a prezentului Acord este sau devine ineficientă sau inaplicabilă, validitatea celorlalte prevederi ale prezentului Acord nu va fi afectată. În acest caz, părțile convin să înlocuiască prevederea ineficientă sau inaplicabilă cu una care se apropie cel mai mult de scopul economic al prevederii ineficiente sau inaplicabile în ceea ce privește sensul și scopul acesteia.
9.5. TITLURI ȘI REZUMATE. Titlurile și rezumatele de la începutul fiecărui paragraf sunt exclusiv pentru comoditatea Acordului și nu pot modifica sensul sau conținutul Acordului sau al paragrafelor individuale.
9.6. EXCLUDEREA UNOR PREVEDERI. În măsura permisă de lege, părțile contractante exclud în mod expres aplicarea prevederilor § 557, 1798, 1799, 1800, 1805 alin. 2, 1895 și alin. 2445 - 2454 din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul Civil, cu modificările ulterioare.
Membrii noștri beneficiază întotdeauna de îngrijire prioritară
Doar pentru probleme legate de utilizarea site-ului